liking...

Monday, January 16, 2012

note from dreams


for the pestime tertido dalam kelas sepanjang menuntut di Institusi Pendidikan Tinggi Awam...

tadi salin nota dari slide show kat depan, punye lah mengantuk kelas Puan tu aku xtaw kenapa.
tiap kali dia mengajar mesti ngantuk, dah bosan tengok muka dia tapi dia ajar best...

semalam study sampai kul 3 pagi sebab tu mengantuk kot.
aku yang x pernah2 study selama hayat ni... haha
buang tebiat. ehh azam baru ler
















sebab malas nk tgk slide kat depan so aku dengar jela puan tu ckp ape n take note.
ni la note dia yg aku sempat salin.
aku pun xtaw apa aku tulis yang last tu..
dengan senget nye tulisan tu naik turun..
mana datang 'part' pun aku xtau
dalam mimpi kot.

* sebab ni pestime tido lam kelas so bagi aku bermakna la.. ngeh ngeh

No comments:

Post a Comment

moh le komen...