liking...

Tuesday, May 24, 2011

ntah apa apa

ntah apa apa
aku dah banyak merapu
aku nak delete
tapi aku tak tahu nak delete yang mana
kadang-kadang sayang nak delete
tapi kedang-kadang perasaan memaksa untuk delete
tapi kelakuan tak membenarkan aku delete
tapi bila aku delete aku akan terbawa-bawa shift+delete
bila aku tekan shift+delete semua tak akan dapat kembali lagi
cari lah peganti yang terdelete tu tapi pasti takkan sama dengan yang asal

sekarang.
berhati-hati lah apabila mendelete sesuatu
jangan terbawa-bawa lagi shift+delete itu
kerana ia takkan dapat kembali lagi
hanya peganti yang dapat mengganti

merapu kan? perlu ke aku delete? atau shift+delete?
kalau lah boleh kan...

1 comment:

  1. shift+delete je senang, takde semak2 kat recylce bin..HAHAHA

    ReplyDelete

moh le komen...