liking...

Thursday, April 21, 2011

hidop yg sgt bosan

whoah! awesome.. hidop yg sgt bosan
rupa rupanya dah banyak kali aku buat post 'hidop yg sgt bosan' tapi aku sendiri pn x ingat. tadi fb walking older post tertengok lah stats aku. rupa-rupanya hidop aku memang sangat bosan! jelas nyata disitu.

hidop aku memang membosankan. aku pun naik bosan. arghh bosan bosan bosannova!

hari-hari buat pekara sama
hari-hari rase sunyi sepi kosong empty
hari hari hari hari....bosan!

kekosongan jelas terasa.

2 comments:

  1. kdng2 sye pun rs cm2..tp org slalu nasihat sye..diorg kt utk menceriakan hdp kita ckup la dgn senyum maka dgn senang hati keceriaan 2 dtg bergolek2...

    ReplyDelete
  2. memang akn dtg keceriaan bergolek golek..tp tu hanya sementara je kan. kemudian kita bosan lg.

    ReplyDelete

moh le komen...