liking...

Friday, February 10, 2012

Selamat Ulang Tahun kepada Arwah

 

Selamat Ulang Tahun ke 22
Mohd Adli Bin Arifin
10 february 1990 - 14 september 2011
...............................

tuhan tolong sampaikan rindu ini kepadanya
sesungguhnya aku terasa kosong tanpanya
...
genap 88 hari awak pergi
saya harap awk sentiasa bersama saya
memberi kekuatan kepada saya walaupun awak jauh
walaupun saya tak nampak awak
tapi saya dapat rasa akan kekuatan itu
<3
demi sebuah kenyataan yang amat menyakitkan
aku yang tidak berdaya hanya berserah padaNya
Salam Akhir Salam teristimewa...
Andainya aku punya waktu
Masih ku ingin mengulangi semula Saat indah bersama mu
Sayang tak berkesempatan
Abadikan saja salam ku di ingatan
kerna waktu berputaran

sesungguhnya dia telah menyedarkan aku akan dunia ini hanyalah sementara
hanyalah pinjaman semata-mata
terima kasih kerana mengejutkan aku dari kegelapan
pergimu bukanlah kehilangan semata
pergimu membawa sinar dalam hidupku
terima kasih tak terhingga diucapkan
...
akan tiba masanya untuk kita pula kembali kepadaNya
Ya Allah, takdir Mu penuh hikmah 
 
Salam Terakhir kepadamu
Salam yang Teristimewa
AL-FATIHAH

..................................................................
Aku mohon ampun kepada Allah Tuhanku, 
dan aku bertaubat kepada-Nya, 
sesungguhnya Tuhanku Maha Dekat dan Mengijabah doa.
Aku mohon ampun kepada Allah Tuhanku, 
dan aku bertaubat kepada-Nya,
sesungguhnya Tuhanku Maha Penyayang dan Maha Mencintai.
Aku mohon ampun kepada Allah Tuhanku, 
dan aku bertaubat kepada-Nya,sesungguhnya Dia Maha Pengampun.
Ya Allah, ampunilah kami, 
sesungguhnya Engkau Maha Pengasih dan Maha Penyayang Tuhanku,
  kami telah melakukan keburukan,
dan kezaliman pada diri kami, maka ampunilah kami
Sungguh tiada yang mengampuni dosa-dosa kecuali Engkau
Aku mohon ampun kepada Allah yang tiada Tuhan kecuali Dia, 
Yang Hidup dan Maha Mengawasi, 
Yang Maha Santun, 
Maha Agung dan Maha Mulia.
Yang Maha Mengampuni dosa yang besar aku bertaubat kepada-Nya.
Aku mohon ampun kepada Allah, 
sesungguhnya Allah Maha Pengampun dan Maha Penyayang.
 
 

No comments:

Post a Comment

moh le komen...