liking...

Friday, May 6, 2011

Don't Be Sad

aku balik ke rumah seperti biasa
tingkah laku yang tidak berubah seinci pun dari hari-hari yang lepas
membuka pintu bilik dan melangkah dengan megah menuju ke kepala katil
duduk... sambil menongkat dagu
sayu... melihat screen HandPhone yg jelas tertera "My Celcom"
kosong... u don't have any message from him

seketika, aku berpaling ke arah meja study, terdampar sebuah buku bertajuk
"La Tahzan" jangan bersedih!













aku syak ada orang sengaja letak buku tu kat situ
masih rapi buku itu tiada kesan komot pada kulitnya mahupun isi didalam
itu buku baru! baru dibeli! jerit aku didalam hati....

aku tahu mereka sayangkan aku...
mereka cuba memahami aku secara halus, memulihkan jiwa yang tercalar ini
dengan menghadiahkan sebuah buku yang amat sesuai untuk aku amati ketika keadaan aku sebegini
Terima Kasih... :')

aku tahu masih ramai sayangkan aku...

pelik kenapa ramai yang hadiahkan aku buku? musim membaca agaknya. al maklumlah PWTC buat sale buku.. haa kantoi beli kat sana. btw thanks! :e

1 comment:

  1. inspired...my favourite title ,

    "JANGAN BERSEDIH MGHADAPI KRITIKAN DAN HINAAN"



    ...aku berjumpa dengan orang bodoh yg mencelaku,kutinggalkan ia dan berkata "..aku tidak peduli"

    ReplyDelete

moh le komen...