liking...

Monday, April 11, 2011

unblock

saya dah unblock awk dr fb.
saya baca blog awak tadi, and awak mintak maaf kan
sebenarnya awak tak salah pon and saya tak penah marah atau amek ape2 tindakan maya pada awak. sebab saya tahu kebenarannya. mungkin awak yang salah paham. sebab awak tak kenal saya bagaimana mungkin and awak judge saya dari luaran dr fizikal saya maybe.


dan saya pun mintak maaf jugak kalau2 ada tersalah cakap atau terbuat awak terasahati dengan saya.
kita manusia yang takkan lari dari melakukan kesilapan. dan kita mencuba untuk mengelak dari melakukan kesilapan bukan.


saya pun tak suka gaduh, kalau marah sekejap tu normal lah. memang saya dididik macam tu mybe. 
okay. dan sekarang saya free je kalau awak nak kawan dengan saya. saya boleh jadi kawan yang baik jika awak baik dengan saya... 
yes its u SH.


"cemburu tandanya sayang"

No comments:

Post a Comment

moh le komen...