liking...

Wednesday, April 6, 2011

jaminan persahabatan

persahabatan selalunya berakhir dgn percintaan... tapi
percintaan jarang sekali akn berakhir dgn persahabatan.



hmm.. maaf awak. sy tak boleh terima cinta awk. bkn sbb saya x suka awak tapi sy x mahu kehilangan org yang sy suka!
maaf sekali lg sbb buat post ini utk awk. tujuan? sbb nk suruh awak paham KENAPA. okay :) 
bkn nk malukan awak.. awak rilax k. takde org tahu pn sape awak. kite berdua je tahu.


* ya awak baik dgn saya n layan saya dgn baik
* selalu buat sy happy dan tergelak smpai x boleh berhenti


awak baik... tp saya x boleh lukakan awak. saya x mahu awak terluka. sebab awak special diantara yang special. 


sy rasa bersalah dengan awak. tp eloklah saya rasa bersalah sekarang kerana tolak cinta awak dari bersalah bila hati awak terluka nanti.


saya harap sangat awak paham kenapa saya tolak awak. tapi saya harap lepas ni kita akan still macam dulu. awak sahabat saya. sampai bila2 itu jaminan saya.


saya tak nafi bukan awak seorang je yg mahukan perhubungan yang lebih dari persahabatan dari saya. tapi saya tetap dengan pendirian saya dengan jawapan tak boleh kerana saya takut saya akan gagal kelak. bukan kerana sy jual mahal atau bajet, tapi fobia.


* dan sesungguhnya saya belum bersedia. saya masih fobia... kadang2 saya terfikir lelaki ni same je. tapi saya tak boleh terus judge macam tu sebab bukan semua lelaki jahat. mungkin buat masa sekarang saya je yang belom jumpa lelaki yang baik. dan saya mahukan lelaki yang terbaik untuk diri saya. itu hak saya demi masa depan saya. 


saya mintak maaf pada semua yang terlibat ",)

2 comments:

moh le komen...