liking...

Saturday, April 23, 2011

dihantui hantu...

harini saya dihantui...hantu
harini badmood. hari-hari memang badmood sebenarnya tapi hari ini bertambah bad bad bad mood.
dapat short message system dari nombor yang dikenali. tapi bukan tuan empunya yang menghantar sms itu. message yang berbaur ugutan.
heh aku tak peduli lah hal engkau. tolong jangan nak perasan aku care hidop kau boleh tak? hal kau kau ah. jangan libatkan aku dalam sejarah masa silam kau boleh tak. walaupun aku memegang watak utama dalam sejarah masa silam kau, tapi tu semua dah lama berlalu lah. aku tak peduli! aku dah lama berhenti jadi pelakon. aku dah buang jauh2 tahu tak. im forgive and forget. kau nak takut buat apa? aku bukan mulut longkang lah. takde masa nak jaga tepi kain kau. sekarang kau teruskan jelah hidup kau. aku tak peduli pun tahu?!
dah.kau menyemakkan otak aku. terpaksa aku mengingat kembali pekara yang tak patut aku ingat.
kau takut kan? haha... tulah orang cakap buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali-kali

jangan offer aku jadi pelakon yang memegang watak utama lagi. aku dah fed-up!

No comments:

Post a Comment

moh le komen...