liking...

Saturday, February 12, 2011

sembang petang

tadi bersembang dgn naik pengerusi ahli jawatankuasa kelab Single iaitu cik Sally (bkn nama sebenar) tentang pendapat beliau berkenaan kelab single yang ditubuhkan oleh beliau sendiri.
Dan ahli2 nya adalah cik sally sorang je.
cik sally cantik orangnya tp pelik kenapa dia tidak mempunyai sebarang boypren. dan saya mula membuka mulut dan bertanyakan beliau tentang persoalan yg bermain di benak kapla otak sy.

cik sally single eh? muka lawa asal takda boypren?

"oh.merujuk kepada soalan anda,sy totally single.dan saya takmau membuang masa bercinta tak tentu hala dan taktaw arah tujuan nih.buang masa buang duit buang sumelah.aku nk bercinta dgn bakal suami aku je.skang aku tgh tunggu romeo aku muncul iaitu selaku merangkak sebagai bakal suami aku tp x muncul2 lagi.mungkin dorang bz kot?yela arini jumat mesti pi semayang tu.."

sy kagum dgn jawapan cik sally yg agak bernas seperti beras finas.walaupun kata2 yang agak singkat tapi begitu padat. dan sy mula bercakap didalam hati " boleh ke aku fikir mcm minah ni?"
dan sy jwb YA! anda boleh. 

*jika anda fikirkan kejayaan anda hampiri kemenangan!
*jika anda fikirkan ragu2 anda hampiri kegagalan!

cik sally yg tak mahu dikenali

No comments:

Post a Comment

moh le komen...